نمایه نویسندگان

آ

  • آریانژاد، پرستو الگویابی آثار تمرین و تکرار، هدایت و ‌ارزشیابی محیط شبیه‌ساز رایانه‌ای واقع‌نما در ارتقای یادگیری دروس کارگاهی معماری داخلی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 147-170]

ا

  • اباذری، زهرا ایجاد شبکهٔ معناییِ مفاهیم کتاب‌های درسی ابتدایی به کمک رده‌بندی مردمی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 133-152]
  • اچرش، شیدا چالش‌‏های مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 27-46]
  • احقر، قدسی طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
  • احمدی، آمنه رابطة نظر و عمل در فرایند برنامه‌‏ریزی ‏درسی: تجربه‌ای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
  • احمدی، پروین تبیین کیفی تجربۀ زیستۀ والدین از فرایند شکل‌گیری برنامۀ درسی آموزش در خانه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 71-94]
  • احمدی، غلامعلی طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]
  • احمدی، فاطمه زهرا رابطة نظر و عمل در فرایند برنامه‌‏ریزی ‏درسی: تجربه‌ای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
  • احمدی، فاطمه زهرا نگاهی نو به اصلاحات در آموزش‌وپرورش با تکیه بر تفکر ریزومی و تفکر کوانتومی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
  • احمدی، مجتبی تحلیل تجربۀ زیستۀ دبیران ورزش از بی‌عدالتی در ورزش مدارس مناطق محروم [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 65-78]
  • اسدزاده، حسن طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
  • اصغری اصل سردرود، مریم مطالعهٔ ویژگی‌های ‌عناصر ‌برنامهٔ درسی آموزش علوم مبتنی بر روش STEAM [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 105-132]
  • الهامیان، نگار رابطة نظر و عمل در فرایند برنامه‌‏ریزی ‏درسی: تجربه‌ای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
  • امام جمعه، محمدرضا طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]
  • امجدی حور، جواد شناسایی شاخص‌های منش مربیگری مدیران مدارس مقاطع ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
  • امیری، مسلم اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
  • انصاری، باقر شناسایی مؤلفه‌های سواد صلح معلمان متوسطۀ دورۀ اول [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 123-150]

ب

  • برخورداری، رمضان تبیین استعاره‌های مفهومی جهت‌دار زمان‌در‌مکان کتاب فارسی پایۀ چهارم ابتدایی بر مبنای رویکرد لیکاف و جانسون [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 133-146]
  • بقایی، حسین مطالعهٔ ویژگی‌های ‌عناصر ‌برنامهٔ درسی آموزش علوم مبتنی بر روش STEAM [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 105-132]
  • بهلکه، طاهر تحلیل تجربۀ زیستۀ دبیران ورزش از بی‌عدالتی در ورزش مدارس مناطق محروم [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 65-78]
  • بیات ترک، محمد حسین اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر همجوشی شناختی و شایستگی اجتماعی نوجوانان قلدر در مدارس شبانه روزی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 29-48]
  • بیرمی پور، علی چالش‌‏های مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 27-46]

ت

  • تاری، فرزانه شناسایی و تحلیل ‌مهم‌ترین چالش‌های پداگوژیکی آموزش ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 7-46]
  • تقوایی، داود طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
  • تقوی قره بلاغ، حسین الگو‌سازی تأثیر رهبری تحول‌آفرین بر خودکارآمدی معلمان با میانجی‌گری فرهنگ مدرسه [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 49-66]

ج

  • جراره، جمشید اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر همجوشی شناختی و شایستگی اجتماعی نوجوانان قلدر در مدارس شبانه روزی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 29-48]
  • جوادی پور، محمد شناسایی و تحلیل ‌مهم‌ترین چالش‌های پداگوژیکی آموزش ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 7-46]

ح

  • حاتمی، جواد طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]
  • حبیب، فرح سنتزپژوهی عوامل اساسی مؤثر در ارتقای کیفیت محیط‌های آموزشی بر مبنای الگوی روبرتس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 173-195]
  • حجاریان، محمد حسین کاربرد پویانمایی در آموزش مفاهیم محیطزیستی به دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر اصفهان [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
  • حکیم زاده، رضوان شناسایی و تحلیل ‌مهم‌ترین چالش‌های پداگوژیکی آموزش ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 7-46]
  • حمدانی، مجید اثربخشی فلش‌کارت دیجیتالی و پویانمایی در یادسپاری واژه‌های عربی دانش‌آموزان پسر متوسطۀ اول شهرستان اهواز [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 185-202]
  • حمیدی، فریده اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر همجوشی شناختی و شایستگی اجتماعی نوجوانان قلدر در مدارس شبانه روزی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 29-48]
  • حیدری، رسول تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایۀ دهم بر اساس ساحت‌های شش‌گانۀ سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 105-132]
  • حیدری، محمدحسین بررسی روش‌های آموزشی در تعلیمات عشایر [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 197-223]

خ

  • خانمحمدی، محمد علی الگویابی آثار تمرین و تکرار، هدایت و ‌ارزشیابی محیط شبیه‌ساز رایانه‌ای واقع‌نما در ارتقای یادگیری دروس کارگاهی معماری داخلی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 147-170]

د

  • دلاور، علی طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسئله‌محور درس زبان انگلیسی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 81-104]
  • دلبری، سید محمد عنصر محتوا در برنامۀ درسی قرآن دورۀ اول ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 151-184]
  • دهقانی، مرضیه شناسایی و تحلیل ‌مهم‌ترین چالش‌های پداگوژیکی آموزش ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 7-46]

ر

  • رجایی پور، سعید شناسایی عوامل ایجادکنندۀ ترومای سازمانی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 69-100]
  • رحیمیان، حمید بررسی عوامل مؤثر در استقرار مدیریت دانش در مدارس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 7-28]
  • رحیمی‌نژاد، ویدا سن مناسب شروع آموزش زبان خارجی با تأکید بر زبان انگلیسی با توجه به عوامل فرهنگی: سنتزپژوهی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 223-245]
  • رستمی، حسن بررسی روش‌های آموزشی در تعلیمات عشایر [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 197-223]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسئله‌محور درس زبان انگلیسی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 81-104]
  • زاهد بابلان، عادل الگو‌سازی تأثیر رهبری تحول‌آفرین بر خودکارآمدی معلمان با میانجی‌گری فرهنگ مدرسه [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 49-66]
  • زاهد بابلان، عادل شناسایی شاخص‌های منش مربیگری مدیران مدارس مقاطع ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
  • زرین، حمیدرضا بررسی عوامل مؤثر در استقرار مدیریت دانش در مدارس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 7-28]
  • زندی، خلیل واکاوی و اولویت‌بندی راهبردهای آموزش اصیل [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 7-28]
  • زین آبادی، حسن رضا فراترکیب مهارت‌های کوانتومی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 79-104]

س

  • سرمدی، محمدرضا فراترکیب مهارت‌های کوانتومی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 79-104]
  • سلامات، شیدا سنتزپژوهی عوامل اساسی مؤثر در ارتقای کیفیت محیط‌های آموزشی بر مبنای الگوی روبرتس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 173-195]
  • سلطانی، الهه شناسایی شاخص‌های منش مربیگری مدیران مدارس مقاطع ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
  • سلیمانی، ژیلا تبیین کیفی تجربۀ زیستۀ والدین از فرایند شکل‌گیری برنامۀ درسی آموزش در خانه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 71-94]
  • سلیمانی، شیلا طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسئله‌محور درس زبان انگلیسی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 81-104]
  • سیادت، سید علی شناسایی عوامل ایجادکنندۀ ترومای سازمانی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 69-100]

ش

  • شاهچراغی، آزاده سنتزپژوهی عوامل اساسی مؤثر در ارتقای کیفیت محیط‌های آموزشی بر مبنای الگوی روبرتس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 173-195]
  • شریفی، حسن‌پاشا ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]
  • شمشیری، بابک بررسی روش‌های آموزشی در تعلیمات عشایر [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 197-223]
  • شهریاری احمدی، منصوره ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]
  • شیخ علیزاده، سیاوش اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]

ص

  • صائمین، سیده پروین تبیین استعاره‌های مفهومی جهت‌دار زمان‌در‌مکان کتاب فارسی پایۀ چهارم ابتدایی بر مبنای رویکرد لیکاف و جانسون [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 133-146]
  • صادقی، سیامک واکاوی و اولویت‌بندی راهبردهای آموزش اصیل [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 7-28]
  • صادقی، علیرضا شناسایی و تدوین اصول تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 7-26]
  • صالح صدق پور، بهرام الگویابی آثار تمرین و تکرار، هدایت و ‌ارزشیابی محیط شبیه‌ساز رایانه‌ای واقع‌نما در ارتقای یادگیری دروس کارگاهی معماری داخلی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 147-170]
  • صمدی، پروین تبیین کیفی تجربۀ زیستۀ والدین از فرایند شکل‌گیری برنامۀ درسی آموزش در خانه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 71-94]

ض

  • ضرغامی، سعید تبیین استعاره‌های مفهومی جهت‌دار زمان‌در‌مکان کتاب فارسی پایۀ چهارم ابتدایی بر مبنای رویکرد لیکاف و جانسون [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 133-146]

ط

  • طهماسبی، زهره شناسایی مؤلفه‌های سواد صلح معلمان متوسطۀ دورۀ اول [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 123-150]

ع

  • عابدی نیا، افشین الگو‌سازی تأثیر رهبری تحول‌آفرین بر خودکارآمدی معلمان با میانجی‌گری فرهنگ مدرسه [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 49-66]
  • عباس پور، عباس بررسی عوامل مؤثر در استقرار مدیریت دانش در مدارس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 7-28]
  • عباسی، اسدالله شناسایی مؤلفه‌های سواد صلح معلمان متوسطۀ دورۀ اول [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 123-150]
  • عباسی، عفت تهدید‌ها و فرصت‌های بین‌المللی‌شدن و بومی‌سازی برنامه‌های درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکار‌های پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]
  • عبدالحسینی، بیتا فراترکیب مهارت‌های کوانتومی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 79-104]
  • عزیزی، یعقوب شناسایی و تدوین اصول تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 7-26]
  • عصاره، علیرضا طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]
  • علی آبادی، خدیجه طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسئله‌محور درس زبان انگلیسی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 81-104]
  • علی پور، محمد رضا تهدید‌ها و فرصت‌های بین‌المللی‌شدن و بومی‌سازی برنامه‌های درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکار‌های پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]
  • علی نیا، روح الله تحلیل تجربۀ زیستۀ دبیران ورزش از بی‌عدالتی در ورزش مدارس مناطق محروم [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 65-78]
  • عنانی سراب، محمدرضا سن مناسب شروع آموزش زبان خارجی با تأکید بر زبان انگلیسی با توجه به عوامل فرهنگی: سنتزپژوهی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 223-245]

غ

  • غفوری، خالد شناسایی عوامل ایجادکنندۀ ترومای سازمانی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 69-100]
  • غلامی، اعظم تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایۀ دهم بر اساس ساحت‌های شش‌گانۀ سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 105-132]

ف

  • فتحی واجارگاه، کوروش شناسایی مؤلفه‌های سواد صلح معلمان متوسطۀ دورۀ اول [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 123-150]
  • فرهوش، معصومه سنجش ابعاد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ایران: مطالعة مروری تلفیقی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 29-64]
  • فرید، ابوالفضل اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
  • فلاح، زین العابدین تحلیل تجربۀ زیستۀ دبیران ورزش از بی‌عدالتی در ورزش مدارس مناطق محروم [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 65-78]
  • فیروزشاهی، فائزه ارزیابی مسائل زمینه‌مدار کتاب ریاضی پایۀ چهارم ابتدایی و تطبیق آن با مطالعات بین‌المللی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 203-222]

ق

  • قراگوزلی، پرویز ایجاد شبکهٔ معناییِ مفاهیم کتاب‌های درسی ابتدایی به کمک رده‌بندی مردمی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 133-152]
  • قربانزاده طولارود پایین، پدرام الگو‌سازی تأثیر رهبری تحول‌آفرین بر خودکارآمدی معلمان با میانجی‌گری فرهنگ مدرسه [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 49-66]
  • قنبری، سیروس واکاوی و اولویت‌بندی راهبردهای آموزش اصیل [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 7-28]

ل

  • لطفی، حسین طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]

م

  • محبی، علی سنجش ابعاد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ایران: مطالعة مروری تلفیقی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 29-64]
  • مرتضوی امامی، سید علی اکبر طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
  • مصرآبادی، جواد اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
  • مصلح گرمی، مهدی شناسایی شاخص‌های منش مربیگری مدیران مدارس مقاطع ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
  • مظفر، فرهنگ الگویابی آثار تمرین و تکرار، هدایت و ‌ارزشیابی محیط شبیه‌ساز رایانه‌ای واقع‌نما در ارتقای یادگیری دروس کارگاهی معماری داخلی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 147-170]
  • ملکی آوارسین، صادق مطالعهٔ ویژگی‌های ‌عناصر ‌برنامهٔ درسی آموزش علوم مبتنی بر روش STEAM [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 105-132]
  • ملکیان، منصوره کاربرد پویانمایی در آموزش مفاهیم محیطزیستی به دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر اصفهان [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
  • مهدوی هزاوه، منصوره نگاهی نو به اصلاحات در آموزش‌وپرورش با تکیه بر تفکر ریزومی و تفکر کوانتومی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
  • مهرمحمدی، محمود رابطة نظر و عمل در فرایند برنامه‌‏ریزی ‏درسی: تجربه‌ای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
  • میرحسینی، زهره ایجاد شبکهٔ معناییِ مفاهیم کتاب‌های درسی ابتدایی به کمک رده‌بندی مردمی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 133-152]

ن

  • نامجومنش، مهدی ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]
  • نجفی پازکی، معصومه عنصر محتوا در برنامۀ درسی قرآن دورۀ اول ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 151-184]

ه

  • هویدا، رضا شناسایی عوامل ایجادکنندۀ ترومای سازمانی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 69-100]

ی

  • یاری حاج عطالو، جهانگیر مطالعهٔ ویژگی‌های ‌عناصر ‌برنامهٔ درسی آموزش علوم مبتنی بر روش STEAM [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 105-132]
  • یافتیان، نرگس ارزیابی مسائل زمینه‌مدار کتاب ریاضی پایۀ چهارم ابتدایی و تطبیق آن با مطالعات بین‌المللی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 203-222]
  • یداللهی، سارا سنجش ابعاد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ایران: مطالعة مروری تلفیقی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 29-64]