آ
-
آریانژاد، پرستو
الگویابی آثار تمرین و تکرار، هدایت و ارزشیابی محیط شبیهساز رایانهای واقعنما در ارتقای یادگیری دروس کارگاهی معماری داخلی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 147-170]
ا
-
اباذری، زهرا
ایجاد شبکهٔ معناییِ مفاهیم کتابهای درسی ابتدایی به کمک ردهبندی مردمی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 133-152]
-
اچرش، شیدا
چالشهای مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 27-46]
-
احقر، قدسی
طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
-
احمدی، آمنه
رابطة نظر و عمل در فرایند برنامهریزی درسی: تجربهای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
-
احمدی، پروین
تبیین کیفی تجربۀ زیستۀ والدین از فرایند شکلگیری برنامۀ درسی آموزش در خانه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 71-94]
-
احمدی، غلامعلی
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]
-
احمدی، فاطمه زهرا
رابطة نظر و عمل در فرایند برنامهریزی درسی: تجربهای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
-
احمدی، فاطمه زهرا
نگاهی نو به اصلاحات در آموزشوپرورش با تکیه بر تفکر ریزومی و تفکر کوانتومی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
-
احمدی، مجتبی
تحلیل تجربۀ زیستۀ دبیران ورزش از بیعدالتی در ورزش مدارس مناطق محروم [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 65-78]
-
اسدزاده، حسن
طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
-
اصغری اصل سردرود، مریم
مطالعهٔ ویژگیهای عناصر برنامهٔ درسی آموزش علوم مبتنی بر روش STEAM [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 105-132]
-
الهامیان، نگار
رابطة نظر و عمل در فرایند برنامهریزی درسی: تجربهای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
-
امام جمعه، محمدرضا
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]
-
امجدی حور، جواد
شناسایی شاخصهای منش مربیگری مدیران مدارس مقاطع ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
-
امیری، مسلم
اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بیانضباطی دانشآموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
-
انصاری، باقر
شناسایی مؤلفههای سواد صلح معلمان متوسطۀ دورۀ اول [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 123-150]
ب
-
برخورداری، رمضان
تبیین استعارههای مفهومی جهتدار زماندرمکان کتاب فارسی پایۀ چهارم ابتدایی بر مبنای رویکرد لیکاف و جانسون [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 133-146]
-
بقایی، حسین
مطالعهٔ ویژگیهای عناصر برنامهٔ درسی آموزش علوم مبتنی بر روش STEAM [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 105-132]
-
بهلکه، طاهر
تحلیل تجربۀ زیستۀ دبیران ورزش از بیعدالتی در ورزش مدارس مناطق محروم [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 65-78]
-
بیات ترک، محمد حسین
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر همجوشی شناختی و شایستگی اجتماعی نوجوانان قلدر در مدارس شبانه روزی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 29-48]
-
بیرمی پور، علی
چالشهای مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 27-46]
ت
-
تاری، فرزانه
شناسایی و تحلیل مهمترین چالشهای پداگوژیکی آموزش ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 7-46]
-
تقوایی، داود
طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
-
تقوی قره بلاغ، حسین
الگوسازی تأثیر رهبری تحولآفرین بر خودکارآمدی معلمان با میانجیگری فرهنگ مدرسه [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 49-66]
ج
-
جراره، جمشید
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر همجوشی شناختی و شایستگی اجتماعی نوجوانان قلدر در مدارس شبانه روزی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 29-48]
-
جوادی پور، محمد
شناسایی و تحلیل مهمترین چالشهای پداگوژیکی آموزش ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 7-46]
ح
-
حاتمی، جواد
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]
-
حبیب، فرح
سنتزپژوهی عوامل اساسی مؤثر در ارتقای کیفیت محیطهای آموزشی بر مبنای الگوی روبرتس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 173-195]
-
حجاریان، محمد حسین
کاربرد پویانمایی در آموزش مفاهیم محیطزیستی به دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر اصفهان [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
-
حکیم زاده، رضوان
شناسایی و تحلیل مهمترین چالشهای پداگوژیکی آموزش ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 7-46]
-
حمدانی، مجید
اثربخشی فلشکارت دیجیتالی و پویانمایی در یادسپاری واژههای عربی دانشآموزان پسر متوسطۀ اول شهرستان اهواز [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 185-202]
-
حمیدی، فریده
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر همجوشی شناختی و شایستگی اجتماعی نوجوانان قلدر در مدارس شبانه روزی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 29-48]
-
حیدری، رسول
تحلیل محتوای کتاب زیستشناسی پایۀ دهم بر اساس ساحتهای ششگانۀ سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 105-132]
-
حیدری، محمدحسین
بررسی روشهای آموزشی در تعلیمات عشایر [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 197-223]
خ
-
خانمحمدی، محمد علی
الگویابی آثار تمرین و تکرار، هدایت و ارزشیابی محیط شبیهساز رایانهای واقعنما در ارتقای یادگیری دروس کارگاهی معماری داخلی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 147-170]
د
-
دلاور، علی
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسئلهمحور درس زبان انگلیسی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 81-104]
-
دلبری، سید محمد
عنصر محتوا در برنامۀ درسی قرآن دورۀ اول ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 151-184]
-
دهقانی، مرضیه
شناسایی و تحلیل مهمترین چالشهای پداگوژیکی آموزش ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 7-46]
ر
-
رجایی پور، سعید
شناسایی عوامل ایجادکنندۀ ترومای سازمانی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 69-100]
-
رحیمیان، حمید
بررسی عوامل مؤثر در استقرار مدیریت دانش در مدارس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 7-28]
-
رحیمینژاد، ویدا
سن مناسب شروع آموزش زبان خارجی با تأکید بر زبان انگلیسی با توجه به عوامل فرهنگی: سنتزپژوهی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 223-245]
-
رستمی، حسن
بررسی روشهای آموزشی در تعلیمات عشایر [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 197-223]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسئلهمحور درس زبان انگلیسی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 81-104]
-
زاهد بابلان، عادل
الگوسازی تأثیر رهبری تحولآفرین بر خودکارآمدی معلمان با میانجیگری فرهنگ مدرسه [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 49-66]
-
زاهد بابلان، عادل
شناسایی شاخصهای منش مربیگری مدیران مدارس مقاطع ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
-
زرین، حمیدرضا
بررسی عوامل مؤثر در استقرار مدیریت دانش در مدارس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 7-28]
-
زندی، خلیل
واکاوی و اولویتبندی راهبردهای آموزش اصیل [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 7-28]
-
زین آبادی، حسن رضا
فراترکیب مهارتهای کوانتومی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 79-104]
س
-
سرمدی، محمدرضا
فراترکیب مهارتهای کوانتومی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 79-104]
-
سلامات، شیدا
سنتزپژوهی عوامل اساسی مؤثر در ارتقای کیفیت محیطهای آموزشی بر مبنای الگوی روبرتس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 173-195]
-
سلطانی، الهه
شناسایی شاخصهای منش مربیگری مدیران مدارس مقاطع ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
-
سلیمانی، ژیلا
تبیین کیفی تجربۀ زیستۀ والدین از فرایند شکلگیری برنامۀ درسی آموزش در خانه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 71-94]
-
سلیمانی، شیلا
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسئلهمحور درس زبان انگلیسی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 81-104]
-
سیادت، سید علی
شناسایی عوامل ایجادکنندۀ ترومای سازمانی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 69-100]
ش
-
شاهچراغی، آزاده
سنتزپژوهی عوامل اساسی مؤثر در ارتقای کیفیت محیطهای آموزشی بر مبنای الگوی روبرتس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 173-195]
-
شریفی، حسنپاشا
ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]
-
شمشیری، بابک
بررسی روشهای آموزشی در تعلیمات عشایر [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 197-223]
-
شهریاری احمدی، منصوره
ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]
-
شیخ علیزاده، سیاوش
اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بیانضباطی دانشآموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
ص
-
صائمین، سیده پروین
تبیین استعارههای مفهومی جهتدار زماندرمکان کتاب فارسی پایۀ چهارم ابتدایی بر مبنای رویکرد لیکاف و جانسون [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 133-146]
-
صادقی، سیامک
واکاوی و اولویتبندی راهبردهای آموزش اصیل [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 7-28]
-
صادقی، علیرضا
شناسایی و تدوین اصول تعلیموتربیت چندفرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 7-26]
-
صالح صدق پور، بهرام
الگویابی آثار تمرین و تکرار، هدایت و ارزشیابی محیط شبیهساز رایانهای واقعنما در ارتقای یادگیری دروس کارگاهی معماری داخلی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 147-170]
-
صمدی، پروین
تبیین کیفی تجربۀ زیستۀ والدین از فرایند شکلگیری برنامۀ درسی آموزش در خانه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 71-94]
ض
-
ضرغامی، سعید
تبیین استعارههای مفهومی جهتدار زماندرمکان کتاب فارسی پایۀ چهارم ابتدایی بر مبنای رویکرد لیکاف و جانسون [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 133-146]
ط
-
طهماسبی، زهره
شناسایی مؤلفههای سواد صلح معلمان متوسطۀ دورۀ اول [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 123-150]
ع
-
عابدی نیا، افشین
الگوسازی تأثیر رهبری تحولآفرین بر خودکارآمدی معلمان با میانجیگری فرهنگ مدرسه [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 49-66]
-
عباس پور، عباس
بررسی عوامل مؤثر در استقرار مدیریت دانش در مدارس [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 7-28]
-
عباسی، اسدالله
شناسایی مؤلفههای سواد صلح معلمان متوسطۀ دورۀ اول [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 123-150]
-
عباسی، عفت
تهدیدها و فرصتهای بینالمللیشدن و بومیسازی برنامههای درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکارهای پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]
-
عبدالحسینی، بیتا
فراترکیب مهارتهای کوانتومی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 79-104]
-
عزیزی، یعقوب
شناسایی و تدوین اصول تعلیموتربیت چندفرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 7-26]
-
عصاره، علیرضا
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]
-
علی آبادی، خدیجه
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسئلهمحور درس زبان انگلیسی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 81-104]
-
علی پور، محمد رضا
تهدیدها و فرصتهای بینالمللیشدن و بومیسازی برنامههای درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکارهای پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]
-
علی نیا، روح الله
تحلیل تجربۀ زیستۀ دبیران ورزش از بیعدالتی در ورزش مدارس مناطق محروم [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 65-78]
-
عنانی سراب، محمدرضا
سن مناسب شروع آموزش زبان خارجی با تأکید بر زبان انگلیسی با توجه به عوامل فرهنگی: سنتزپژوهی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 223-245]
غ
-
غفوری، خالد
شناسایی عوامل ایجادکنندۀ ترومای سازمانی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 69-100]
-
غلامی، اعظم
تحلیل محتوای کتاب زیستشناسی پایۀ دهم بر اساس ساحتهای ششگانۀ سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 105-132]
ف
-
فتحی واجارگاه، کوروش
شناسایی مؤلفههای سواد صلح معلمان متوسطۀ دورۀ اول [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 123-150]
-
فرهوش، معصومه
سنجش ابعاد صلاحیتهای حرفهای معلمان ایران: مطالعة مروری تلفیقی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 29-64]
-
فرید، ابوالفضل
اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بیانضباطی دانشآموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
-
فلاح، زین العابدین
تحلیل تجربۀ زیستۀ دبیران ورزش از بیعدالتی در ورزش مدارس مناطق محروم [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 65-78]
-
فیروزشاهی، فائزه
ارزیابی مسائل زمینهمدار کتاب ریاضی پایۀ چهارم ابتدایی و تطبیق آن با مطالعات بینالمللی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 203-222]
ق
-
قراگوزلی، پرویز
ایجاد شبکهٔ معناییِ مفاهیم کتابهای درسی ابتدایی به کمک ردهبندی مردمی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 133-152]
-
قربانزاده طولارود پایین، پدرام
الگوسازی تأثیر رهبری تحولآفرین بر خودکارآمدی معلمان با میانجیگری فرهنگ مدرسه [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 49-66]
-
قنبری، سیروس
واکاوی و اولویتبندی راهبردهای آموزش اصیل [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 7-28]
ل
-
لطفی، حسین
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 153-172]
م
-
محبی، علی
سنجش ابعاد صلاحیتهای حرفهای معلمان ایران: مطالعة مروری تلفیقی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 29-64]
-
مرتضوی امامی، سید علی اکبر
طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
-
مصرآبادی، جواد
اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بیانضباطی دانشآموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
-
مصلح گرمی، مهدی
شناسایی شاخصهای منش مربیگری مدیران مدارس مقاطع ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
-
مظفر، فرهنگ
الگویابی آثار تمرین و تکرار، هدایت و ارزشیابی محیط شبیهساز رایانهای واقعنما در ارتقای یادگیری دروس کارگاهی معماری داخلی [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 147-170]
-
ملکی آوارسین، صادق
مطالعهٔ ویژگیهای عناصر برنامهٔ درسی آموزش علوم مبتنی بر روش STEAM [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 105-132]
-
ملکیان، منصوره
کاربرد پویانمایی در آموزش مفاهیم محیطزیستی به دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر اصفهان [دوره 21، شماره 2، 1401، صفحه 67-80]
-
مهدوی هزاوه، منصوره
نگاهی نو به اصلاحات در آموزشوپرورش با تکیه بر تفکر ریزومی و تفکر کوانتومی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
-
مهرمحمدی، محمود
رابطة نظر و عمل در فرایند برنامهریزی درسی: تجربهای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
-
میرحسینی، زهره
ایجاد شبکهٔ معناییِ مفاهیم کتابهای درسی ابتدایی به کمک ردهبندی مردمی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 133-152]
ن
-
نامجومنش، مهدی
ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]
-
نجفی پازکی، معصومه
عنصر محتوا در برنامۀ درسی قرآن دورۀ اول ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 151-184]
ه
-
هویدا، رضا
شناسایی عوامل ایجادکنندۀ ترومای سازمانی در معلمان مدارس ابتدایی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 69-100]
ی
-
یاری حاج عطالو، جهانگیر
مطالعهٔ ویژگیهای عناصر برنامهٔ درسی آموزش علوم مبتنی بر روش STEAM [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 105-132]
-
یافتیان، نرگس
ارزیابی مسائل زمینهمدار کتاب ریاضی پایۀ چهارم ابتدایی و تطبیق آن با مطالعات بینالمللی [دوره 21، شماره 3، 1401، صفحه 203-222]
-
یداللهی، سارا
سنجش ابعاد صلاحیتهای حرفهای معلمان ایران: مطالعة مروری تلفیقی [دوره 21، شماره 4، 1401، صفحه 29-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد